söndag 14 juli 2013

Nothing But Pain and Art

Jag har inte bloggat på mer än två år. Huvudanledningen till detta är att jag började skriva för Rockfoto, vilket jag fortfarande gör och avser fortsätta med. Men även om jag är glad att ha förtroendet att få göra det så är det lite begränsande. Dels ska texterna handla om musik och dels ska de vara mer eller mindre genomtänkta och välformulerade. Och jag är som person ganska impulsiv och har åsikter och tankar om mycket annat än musik. Så därför tänkte jag försöka mig på en omstart i den mer och mer avsomnade bloggosfären. Tidigare har jag haft bloggarna Ola in Space (06-08), The Ice Rage (08-11) och naturbloggen The Sixth Kingdom (09-11). Vad denna nya blogg kommer handla om vet jag inte, men ett tips är 50% musik, 25% natur och 25% politik och åsikter om allt möjligt. Jag har ingen egentlig plan, känner bara för att skriva fritt och impulsivt.

1 kommentar: